У четвер, 19 жовтня міжфракційне депутатське об’єднання у Верховній Раді України «Парламентська платформа майбутнього Донбасу» за ініціативи народного депутата України Віталія Курила провело круглий стіл "Стратегічний розвиток залізничної інфраструктури Луганської області". Окрім Віталія Курила, участь у ньому взяли народний депутат України Сергій Шахов, державний секретар Міністерства інфраструктури Андрій Галущак, представники Луганської обласної військово-цивільної адміністрації, міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб, представники ПАТ «Укрзалізниці», представники "Парламентської платформи майбутнього Донбасу". Відбулося обговорення питання необхідності будівництва нової залізниці для з’єднання залізничних шляхів півночі Луганської області з залізничними шляхами всієї України.

За пілсумками робочого круглого ухвалено низку консолідованих рішень:

- Одним із найоптимальніших варіантів є будівництво залізниці Білокуракине Сватове, яка з’єднає залізничну гілку Кіндрашівська-Нова – Лантратівка з українською залізницею;

- Замовником проектних робіт має виступити суб’єкт господарювання в особі Луганської обласної державної адміністрації – обласної військово-цивільної адміністрації за умови окремого фінансування з державного бюджету України на дані потреби;

- Виконавцем проектних робіт та будівництва нової залізниці визначити ПАТ «Укрзалізницю» як найбільш кваліфіковану та професійну структуру;

- На передпроектні та проектні роботи необхідно, за попередніми прорахунками, близько 10 млн. грн. з Державного бюджету України;

- Роботи з реалізації проекту будівництва нової залізниці для з’єднання залізничних шляхів Старобільської дільниці та Сватівської дільниці на основі проходження залізничних ділянок Сватове – Білокуракине виконати в найкоротші строки починаючи з січня 2018 року;

- Направити необхідні рішення до Прем’єр-міністра України; Голови бюджетного комітету Верховної Ради України; Голови Луганської обласної державної адміністрації – обласної військово-цивільної адміністрації; В.о. Голови правління ПАТ «Укрзалізниця»; Міністру з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України; Міністру фінансів України.

За умови будівництва залізничної гілки між станціями Сватове — Білокуракине вирішиться питання безперебійного та оперативного забезпечення вугіллям ВП «Луганська ТЕС» ТОВ ДТЕК «Східенерго», яка розташована на даній ділянці. З'єднання дозволить здійснювати вантажні перевезення залізничним транспортом, що на даний час є одним з найдешевших, як наслідок – місцеві виробники зможуть зменшити кінцеву вартість продукції, підвищивши свою конкурентоспроможність на ринку України, та отримувати необхідні матеріали для свого розвитку.

Відновлення належного функціонування залізниці не лише позитивно вплине на розвиток економічної та соціальної ситуації в регіоні, а й дасть змогу встановити баланс між використанням залізничної дороги та автомобільних шляхів, підвищивши їх якість та терміни експлуатації.

При запуску поїзду сполученням Харків – Кіндрашівська-Нова, за попередніми даними, при щоденному курсуванні пасажиропотік складатиме 450 – 600 пасажирів.

Прес-служба МФО "Парламентська платформа майбутнього Донбасу"

ДОЛУЧИТИСЯ ДО РОБОТИ